28 Aralık 2010 Salı

YAPRAK DÖKÜMÜ FİNAL BÖLÜMÜ

Bir efsane dizi daha sona eriyor.
"Çok uzattılar" diyenler olsada Tekin ailesini izlemek çok güzeldi.
Umarım yarın yayınlanacak bölüm de mutlu sona ulaşılır ve Ali Rıza Bey ve ailesinin sonunda yüzü güler, diyeceğim ama fragmanda yine gözyaşı, yine bir ayrılık görünüyor.

5 yıl önce Yaprak Dökümü'nün ilk fragmanı yayınlandığı zaman, TRT'nin yayınladığı Kerim Afşar'ın Ali Rıza Bey'i oynadığı Yaprak Dökümü'nü seyretmiş ve kitabını okumuş biri olarak heyecanla diziyi beklemiştim ve o günden itibaren hiç kaçırmadan izledim.
Çok fazla dram var, çok uzattılar diyerek pek çok kişi izlemeyi bıraksada ben yinede bıkmadan seyrettim.
Çarşamba akşamları misafir almadım, misafirliğe gitmedim : )
Yarın akşam final bölümünü eminim gözyaşları içinde izleyeceğim ve hafta içi saat 14'te yayınlanan ilk bölümleri ile avunacağım.

Yaprak Dökümü'nün final fragmanı;

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek
yorumunuzu yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...