16 Haziran 2013 Pazar

BABALAR GÜNÜ

Bugün Babalar günü, tüm babaların babalar günü kutlu olsun.
Hayatını kaybeden babalarımıza Rabbim Rahmet eylesin.

BANA BİR MASAL ANLAT BABA


Bana bir masal anlat baba
İçinde bütün oyunlarım
Kurtla kuzu olsun şekerle bal

Baba bir masal anlat bana
İçinde denizle balıklar
Yağmurla kar olsun güneşle ay

Anlatırken tut elimi
Uykuya dalıp gitsem bile
Bırakıp gitme sakın beni

Bana bir masal anlat baba
İçinde tüm sevdiklerim
İçinde İstanbul olsun



Yeni Turku - Bana Bir Masal Anlat Baba ile sayit-forever

Söz; Yavuz TURGUL & Cengiz ONURAL
Müzik; Cengiz ONURAL
Solo Vokal; Oya KÜÇÜMEN / Derya KÖROĞLU (versiyon 1996)
Düzenleme; Yeni Türkü
Yer aldığı albümler; “Süper Baba” 1995, “Her Dem Yeni” 1996 (versiyon 1996), “Koleksiyon 1” 2003 (versiyon 1996), “Koleksiyon 3” 2006

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek
yorumunuzu yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...