24 Aralık 2012 Pazartesi

SIRA HANGİSİN DE? (2)

Sıra hangisin de? yazı dizimizin 2.bölümündeyiz!
Ne yazık ki İstanbul'da bir tarihi bina daha alevlere teslim oldu.
Üstelik bu sefer bina da tadilat da yoktu!
Müze olması planlanan Cağaloğlu'nda ki Milli Eğitim Müdürlüğü binası bu sabah çıkan yangında ağır hasar gördü.
Bina, 1800'lü yılların sonlarında yapılmış, eski Osmanlı Maarif vekaleti döneminde de görev yapmış.
İstanbul Valisi Sayın Hüseyin Avni Mutlu binanın tekrar aslına uygun yapılacağını söyledi.


1 yorum:

Hülya dedi ki...

Çok üzüldüm bu habere gerçekten ah diyorum ah yurt dışında gittim gördüm tarihi binalarında okadar iyi bakıyolarki..

Yorum Gönder

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek
yorumunuzu yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...