4 Mayıs 2011 Çarşamba

HAİN SALDIRIYI KINIYORUM!

Bugün Başbakanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan memleketim Kastamonu'da pek çok tesisin açılışına ve Nasrullah Meydanı'nda düzenlenen mitinge katıldı ve başka bir mitinge katılmak üzere helikopterle şehirden ayrıldı.
Bu sırada Kastamonu'ya gelen yetkililerin olduğu ve onları koruyan güvenlik güçlerinin bulunduğu konvoya teröristlerce hain bir saldırı düzenlendi.
Saldırı sonucu ne yazık ki 1 polis memuru şehit oldu, 1 polis memuru ise yaralandı.
Başbakanımıza, yaralanan polis memurumuza ve tüm Kastamonu'ya geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.
Şehit olan polisimize Allah'tan rahmet, ailesine baş sağlığı diliyorum.
Bu hain terör eylemini gerçekleştiren teröristleri esefle kınıyorum.
Rahat bırakın artık vatanımızı, terk edin ülkemizi,
Benim güzel ve sakin memleketimden çekin elinizi!

2 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Bilmiyorum izledinmi ama saldırıya üzülürken birde şuna sinir oldum:
göya bu saldırıyı kendini acındırmak için Tayyip amcam kendi yaptırmış.

Yuh artık ya!İyice küçüldüler küçüldüler ufacık kaldılar..

Rabbim güzel ve huzurlu günler getirsin inş.

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Güzel dileklerinne "Amin" diyorum.
Ne yazık ki, bazı şahsiyetler! seçimi kazanmanın yolunun birbirine çamur atmaktan geçtiğini düşünüyorlar.

Yorum Gönder

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek
yorumunuzu yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...